Погода в Одессе
Сейчас от +13° до +15 °
Днем от +14° до +15°
Море +18°. Влажн. 84-86%
Курсы валют
$28.39 • €33.31
$27.75 • €31.45
$27.70 • €31.40
  • Обзор одесских соц.сетей:

БуДНИ ОМКФ-2020, 30 сентября

Среда, 30 сентября 2020, 11:35

Пресс-релиз

ОМКФ-2020 — ДЕНЬ 6-Й: Q&A “НОМЕРІВ” ТА ОСВІТНІЙ ІНТЕНСИВ PROMOLAB

Шостий день 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю розпочався з онлайн-переглядів фільмів Міжнародної конкурсної програми “Волонтерський рік” та “Вечеря в Америці”. Глядачі також отримали змогу подивитися другий і третій блоки короткометражних фільмів Національного конкурсу.

Паралельно кінопрофесіонали провели насичений другий день на Film Industry Office, під час якого відбувся Пітчінг проєктів телесеріалів EastSeries, освітній інтенсив promoLAB: ефективне просування фільму за кордоном та декілька дискусій.

Глядачі мали змогу поспілкуватися з творчими групами короткометражних фільмів "Ще нам усміхнеться доля", "Від цього моменту й назавжди", "Temerari", "Прощавай, Головін" та повнометражного фільму Національного конкурсу “Поміж кадрами”.

"Temerari" – це італійська назва фільму, який і знімався в Італії. Це фільм-дослідження, фільм-есе, експериментальна документалістика. Він досліджує доволі неочікувані зв’язки між таким явищем в історії мистецтв як італійський футуризм і таким сучасним політичним явищем як радикальні ультраправі рухи. Також фільм у доволі незвичайний спосіб показує зв’язки України та Італії”, - розповів Микола Рідний, режисер фільму “Temerari”.

“Ідея створити стрічку прийшла після того, коли мені стало цікаво подивитися на свої вступні іспити, оскільки це стресовий період, який стирається з пам’яті. Ми подумали чому б не зробити це масштабно та показати глядачам. Я вірю в те, що документальному кіно маєш віддати рівно стільки скільки плануєш отримати. Тобто, якщо ти хочеш від головно героя отримати коннект, ти маєш йому так само відкритись. Тому у своїй стрічці я прагнула створити для моїх персонажів своєрідний портал у минуле”, - прокоментувала Анастасія Тиха, режисерка стрічки “Поміж кадрами”.

Крім того, відбулись Q&A з авторами фільмів “Материнство” і “Волонтерський рік” Міжнародного конкурсу та з творчою групою стрічки “Пророк і прибульці” Конкурсу європейських документальних фільмів.

“Створення фільму тривало довго, адже я багато часу приділяю дослідженню, не важливо, чи це ігрова картина, чи документальна. Мені потрібно чітко розуміти, про що я, як режисерка, розповідаю аудиторії. Тож я попрацювала в трьох притулках, один з яких був релігійний, він і надихнув мене найбільше. “Материнство” – це ігрова історія, на написання якої мене надихнула реальність”, - розповіла Маура Дельперо, режисерка фільму “Материнство”.

“Це історія про те, що іноді, навіть маючи добрі наміри, можна нашкодити та скривдити наших близьких, однак нерідко таким чином можливо знайти свій шлях. “Волонтерський рік” розповідає про стосунки та про звільнення”, - прокоментував Ульріх Колер, співрежисер стрічки “Волонтерський рік”.

“Зйомки почались у Африці, коли ми почали подорожувати з головним героєм. Ми взяли історію Раеля, як кейс, на прикладі якого можна розглянути, що таке віра. Наша історія про непересічну релігію, тож через призму стрічки можна побачити нову перспективу на те, що таке бути пророком та мати віру”, - зазначив режисер фільму “Пророк і прибульці” Йоав Шамір.

Однією з найочікуваніших подій дня став Q&A із співрежисером Ахтемом Сеітаблаєвим та продюсеркою Анною Паленчук, які зняли антиутопію “Номери”, що представлена у позаконкурсній програмі 11-го ОМКФ “Спеціальні покази”.

“Номери” мені нагадали, як отримати головну відповідь на питання, яке ставить собі кожен – хто я?” - зазначив Ахтем Сеітаблаєв.

“НОМЕРИ”: Q&A ЗА УЧАСТІ АХТЕМА СЕІТАБЛАЄВА ТА АННИ ПАЛЕНЧУК НА 11-МУ ОМКФ

Однією з найочікуваніших подій 30 вересня став Q&A із співрежисером Ахтемом Сеітаблаєвим та продюсеркою Анною Паленчук, які зняли антиутопію “Номери”, що представлена у позаконкурсній програмі 11-го ОМКФ “Спеціальні покази”.

Світова прем’єра фільму відбулась на 70-му Берлінале, а українська - в межах Одеського міжнародного кінофестивалю 25 вересня. Стрічка “Номери”, знята за п’єсою Олега Сенцова, розповідає історію про ув’язнене суспільство, яке намагається побороти свої страхи та отримати свободу.

Ахтем Сейтаблаєв, співрежисер:

“Номери” мені нагадали, як отримати головну відповідь на питання, яке ставить собі кожен – хто я?»

“Співрежисура – це скоріше виключення із правил, оскільки режисер – це авторитарна особа, яка веде за собою команду, де кожна одиниця є індивідуальною. Однак я розумів, що хочу співпрацювати з Олегом Сенцовим, бо це був мій мало не єдиний спосіб сказати йому “дякую”.”

“Скільки існує людство, існує боротьба. З одного боку ми стаємо свідками, того, що прагнемо звільнення від диктатури чи пригнічення гідності. Я думаю, що людині завжди варто боротися, навіть якщо знаючи результат матчу наперед не на свою користь. Це її робить вільною”.

“Під час зйомок, ніхто не підозрював, що “Номери” стануть такою точною характеристикою того, що відбувається. Дивним чином у картині поєдналися особистість автора, драматургія та передчуття того, що може відбутися. Це така алхімія, яка надихала акторів для того, щоб розуміти, а більше відчувати, що вони грають”.

“Долучити до копродукції польську команду було не складно, оскільки це було не просто просування фільму, а підтримка Олега Сенцова. Це не партнери, а однодумці”, - додала продюсерка стрічки Анна Паленчук.

ДРУГИЙ ДЕНЬ FILM INDUSTRY OFFICE 11-ГО ОМКФ

У другий день Film Industry Office відбувся освітній інтенсив promoLAB: ефективне просування фільму за кордоном, організований ОМКФ спільно з Українським інститутом.

В межах програми провели вебінар від провідної маркетингової агенції з Німеччини та панельну дискусію за участі експертів з промоції, фахівців PR у сфері кіно та представників фестивальних промо-офісів. Спікери розповіли про особливості різних видів просування фільмів та поділилися секретами успішних промо-кейсів.

“European Film Promotion e.V. – міжнародна організація, метою якої є просування європейського кіно. Наразі до EFP долучилося 47 країн. Мета всіх наших заходів – допомогти компаніями з дистрибуцією, продажем та впізнаваністю за межами Європи. Ми хочемо, аби національні кіноінститути успішніше просували свої роботи, аби дистриб’ютори покупали права на фільми, аби вони потрапляли на велику кількість фестивалів”, - зазначила Соня Хайнен, керуюча директорка European Film Promotion e.V.

Також відбувся Пітчінг проєктів телесеріалів EastSeries та лекція на тему: “Моделі фінансування серіалів. Як знайти надійних партнерів на цьому стрімкому, мінливому ринку телебачення? Інститут MIDPOINT представляє”.

“У нас є три основних напрямків діяльності. Перша – дистрибуція, де ми купуємо права для показів у Бельгії, Люксембургу, Нідерландів. Також у нас є власні стрімінгові сервіси B2C з фільмами та серіалами, які можна дивитись у межах зазначених країн. Далі в нас з‘явилась кінокомпанія. Ми вже маємо три кінотеатри й наразі, в нелегкі часи пандемії, будуємо четвертий. Нашою третьою сферою є продакшн, де ми займаємося копродукцією в Бельгії, фінансуванням, маємо інкубатор”, - розповіла Маріке Музелаерс, генеральна директорка Lumiere Group, яка виступила спікеркою лекції.

Пізніше участники Film Industry Office зустрілись освітньому вебінарі “promoLAB: Make some NOISE - PR-кампанії для фільмів та фестивалів. ОМКФ та Український інститут представляють”, де спіркеркою була Мір‘ям Вікенкамп, співзасновниця NOISE Film PR.

FILM INDUSTRY OFFICE. PROMOLAB: ЕФЕКТИВНЕ ПРОСУВАННЯ ФІЛЬМУ ЗА КОРДОНОМ

У другий день Film Industry Office відбувся освітній інтенсив promoLAB: ефективне просування фільму за кордоном, організований ОМКФ та Українським інститутом. В межах програми провели вебінар від провідної маркетингової агенції з Німеччини та панельну дискусію за участі експертів з промоції, фахівців PR у сфері кіно та представників фестивальних промо-офісів.

Спікер(к)ами були:

Мір‘ям Вікенкамп, співзасновниця NOISE Film PR, Німеччина/Нідерланди
Соня Хайнен, керуюча директорка European Film Promotion e.V., Німеччина
Вікі Міха, консультантка та продюсерка, asterisk*, Греція
Ленка Тирпакова, програмерка Міжнародного кінофестивалю у Карлових Варах, Чехія
Василіс Економу, PR-менеджер та старший автор, Cineuropa, Бельгія
Спікери розповіли про особливості різних видів просування фільмів та поділилися секретами успішних промо-кейсів. Модерувала заходи Наталія Мовшович, старша програмна менеджерка напраму “Кіно” Українського інституту.

Першою відбулась дискусія “promoLAB. Ефективне просування фільму за кордоном”.

“European Film Promotion e.V. – міжнародна організація, метою якої є просування європейського кіно. Наразі до EFP долучилося 47 країн. Мета всіх наших заходів – допомогти компаніям з дистрибуцією, продажем та впізнаваністю за межами Європи. Ми хочемо, аби національні кіноінститути успішніше просували свої роботи, аби дистриб’ютори купували права на фільми, аби вони потрапляли на велику кількість фестивалів,” - зазначила Соня Хайнен, керуюча директорка European Film Promotion e.V.

“Cineuropa – це платформа, яка допомагає європейським стрічкам знайти своїх глядачів. У нас є певні правила щодо відбору. Ми переглядаємо фільми, які мали прем'єри на Берлінському, Каннському, Венеційському та інших не лише європейських кінофестивалях. Ми намагаємося з'ясувати, які стрічки викликатимуть інтерес і знайдуть ширшу аудиторію у світі,” - додав Василіс Економу, PR-менеджер та старший автор Cineuropa.

Після програма продовжилась вебінаром “promoLAB. Make some NOISE - PR-кампанії для фільмів та фестивалів”.

“Спробуйте подивитись на кінострічку як на певний бренд, який ви хочете просунути. Почнімо зі стратегії. Вам потрібно відповісти на п'ять запитань: що, де, коли, хто, навіщо. Спочатку визначте для себе, що ви рекламуєте: художній фільм, документальний, чи це якийсь проєкт, або фестиваль. Чим більше ви знаєте про фільм, тим краще зможете його просунути”, - вважає Мір‘ям Вікенкамп, співзасновниця NOISE Film PR.

Переглянути запис програми можна на офіційному YouTube каналі Одеського міжнародного кінофестивалю.

Довідка:

Український інститут – державна інституція в сфері управління Міністерства закордонних справ України. Місія Українського інституту – зміцнення міжнародної і внутрішньої суб'єктності України засобами культурної дипломатії. Інститут налагоджує міжнародні культурні зв'язки між людьми та інституціями і створює можливості для взаємодії українців зі світом.