Погода в Одессе
Сейчас от +15° до +15 °
Ночью от +16° до +17°
Море +18°. Влажн. 90-92%
Курсы валют
$28.36 • €33.55
$27.75 • €31.45
$27.70 • €31.40
  • Обзор одесских соц.сетей:

БуДНИ ОМКФ-2020, 2 октября

Пятница, 2 октября 2020, 12:39

Пресс-релиз

ПОКАЗ НА ПОТЬОМКІНСЬКИХ СХОДАХ І НАГОРОДЖЕННЯ FILM INDUSTRY OFFICE

Передостанній день 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю ознаменувався традиційним перформансом просто неба на Потьомкінських сходах. Глядачі фестивалю відвідали офлайн-показ в Одесі німого фільму “Ґолем, як він прийшов у світ”, якому цьогоріч виповнилося 100 років. Показ стрічки на Потьомкінських супроводжував камерний оркестр, який виконав саундтрек до фільму, написаний ізраїльським композитором Бетті Оліверо.

У Києві глядачі відвідали офлайн-показ фільму Михайла Каца “Пустеля” з ретроспективи “Одеські незалежні: вільне кіно 1990-х”, яка відбувалась у Довженко-Центрі. На онлайн-платформі ОМКФ можна було переглянути Фільм Закриття 11-го Одеського міжнародного кінофестивалю “Шарлатан”, авторкою якого є відома польська режисерка Аґнешка Голланд.

В межах Film Industry Office пройшла презентація проектів Work in progress, де були представлені проекти українського виробництва або копродукцій з Україною, а також фільмів з країн Східно-Європейського партнерства що перебуваються на фінальній стадії виробництва.

Також кінопрофесіонали відвідали онлайн-дискусії “Підтримка аудіовізуального сектору програмою ЄС “Креативна Європа” та “Діджиталізація в українській кіноіндустрії: тенденції та нові рішення. Спільно з DzygaMDB”.

Завершила останній день Film Industry Office церемонія нагородження переможців Work in Progress, East Series, Пітчингу та Book Pitch.

Переможцями Пітчингу назвали такі проекти: 60 тисяч гривень від ОМКФ отримав проєкт “Експедиція-49” Аліси Коваленко. Приз від телеканалу “Україна” номіналом у 60 тисяч гривень вручили проєкту “Редакція” режисера Романа Бондарчука.

У секції Work in progress проєкт “Стоп-Земля” режисерка Катерини Горностай отримав спеціальну відзнаку журі. Приз від телеканалу “Україна” у розміні 60 тис. грн отримав проєкт “Привоз” режисерки Єви Нейман. А нагороду від Українського інституту - 150 тис. гривень - вручили проєкту з найбільшим міжнародним потенціалом, яким визнали фільм “Рома” Ольги Журби.

Призи EastSeries: комплекс послуг постпродакшн на суму 20 000 євро від компанії Star Media вручили проєкту “Чорна п’ятниця” Міхал Желінскі, Польща.

Нагороду у секції у Book Pitch від компанії Star Media у вигляді скрипт-докторінгу отримав роман “За спиною” Гаськи Шиян. Призом від Книжкового Арсеналу — промовідео на інформаційних ресурсах фестивалю — нагородили роман “Доця” Тамари Горіхи Зерні.

ЗАКЛЮЧНИЙ ДЕНЬ І ОГОЛОШЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ FILM INDUSTRY OFFICE 11-ГО ОМКФ

Першою подією дня стала презентація проектів Work in progress, де були представлені проєкти українського виробництва або копродукцій з Україною, а також фільмів з країн Східноєвропейського партнерства, що перебувають на фінальній стадії виробництва.

Також кінопрофесіонали мали змогу долучитися до дискусії “Підтримка аудіовізуального сектору програмою ЄС “Креативна Європа”.

«Програма “Креативна Європа” співпрацює з 41 країною, не лише з Європейського союзу. Україна приєдналася до програми в 2015 році. Всі країни мають змогу отримати підтримку на проєкти в культурній, медіа та аудіовізуальній галузі. З бюджету ми виділяємо 56% на проєкти у сфері медіа, 31% у сфері культури та 13% на крос-секторальну підтримку, — розповіла Альона Дмуховська, проєктна менеджерка Національного бюро програми ЄС “Креативна Європа” в Україні (підпрограми “Культура” та “Медіа”). — Спектр підтримки аудіовізуальних проєктів дуже широкий. Ми говоримо не лише про фільми, але й телебачення, нові засоби масової інформації, відеоігри, кінофестивалі. Програма спрямована допомагати творцям різного аудіовізуального контенту, аби він успішно створювався й поширювався в 41 країні-партнерах».

Після відбулась дискусія “Діджиталізація в українській кіноіндустрії: тенденції та нові рішення. Спільно з DzygaMDB”.

Завершила останній день Film Industry Office церемонія нагородження переможців Work in Progress, East Series, Пітчингу та Book Pitch.

Переможцями Пітчингу назвали такі проекти: 60 тисяч гривень від ОМКФ отримав проєкт “Експедиція-49” Аліси Коваленко. Приз від телеканалу “Україна” номіналом у 60 тисяч гривень вручили проєкту “Редакція” режисера Романа Бондарчука.

“Дякую Одеський міжнародний кінофестиваль, дякую дороге журі. Це дуже важлива підтримка для нас, особливо в такі важкі часи. Завтра я їду в Донбас, там наразі багато вогню й мої герої в небезпеці. Тож ваша підтримка, ця нагорода, зараз особливо необхідна”, - подякувала режисерка проєкту “Експедиція-49” Аліса Коваленко.

У секції Work in progress проєкт “Стоп-Земля” режисерки Катерини Горностай отримав спеціальну відзнаку журі. Приз від телеканалу “Україна” у розмірі 60 тисяч гривень отримав проєкт “Привоз” режисерки Єви Нейман. Фільм “Рома” Ольги Журби отримав приз 150 тисяч гривень від Українського інституту як проєкт з найбільшим міжнародним потенціалом.

“Як інституція, яка займається культурною дипломатією, ми раді другий рік поспіль бути партнерами найбільшого міжнародного майданчика для кінематографістів в Україні — Film Industry Office Одеського міжнародного кінофестивалю. Вже вдруге ми вручаємо нагороду в програмі Work in Progress за фільм з найбільшим потенціалом за кордоном. З цієї премії виросла довгострокова програма Українського інституту proMOTION, яка надає українським фільмам ресурc для міжнародної промоції, — прокоментував генеральний директор Українського інституту Володимир Шейко. — Фільм-переможець вже брав участь у цьогорічному проєкті УІ: його продюсерка Дар'я Бассель представляла Україну на віртуальному кіноринку Каннського кінофестивалю у секції Producers Network. Радий, що все так несподівано і природнім чином склалося”.

Приз EastSeries — комплекс послуг постпродакшн на суму 20 000 євро від компанії Star Media — вручили проєкту серіалу “Чорна п’ятниця” Міхала Желінскі, Польща.

У секції Book Pitch нагороду від компанії Star Media у вигляді скрипт-докторінгу отримав роман “За спиною” Гаськи Шиян.

“Я зовсім не сподівалася отримати такої високої оцінки від журі. Маю велику надію, що ця книжка перетвориться на фільм. Насправді, я була дуже вражена, наскільки сильним був конкурс, я знала про всі книжки. Дуже класно, що ми маємо стільки різножанрової літератури. Нехай за книжками українських сучасних авторів знімається більше кіно”, — побажала письменниця.

Призом від Книжкового Арсеналу — промовідео на інформаційних ресурсах фестивалю — нагородили роман “Доця” Тамари Горіхи Зерні.

Секція Film Industry Office заснована як платформа для професійної комунікації, підтримки та розвитку українських кінопроектів та кіноіндустрії в цілому, а також для презентації української кіноіндустрії міжнародному співтовариству.

FILM INDUSTRY OFFICE: ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ В УКРАЇНСЬКІЙ КІНОІНДУСТРІЇ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА НОВІ РІШЕННЯ

У заключний день професійної секції Film Industry Office відбулась дискусія “Діджиталізація в українській кіноіндустрії: тенденції та нові рішення. Спільно з DzygaMDB”.

У ній взяли участь:

Юлія Сінькевич, генеральна продюсерка ОМКФ
Надія Парфан, засновниця онлайн-кінотеатру Takflix.com
Ольга Любарова, засновниця кастинг-платформи Dreamcast
Вікторія Ярмощук, CEO FILM.UA Group
“Як режисерка фільму з авторського сегменту, я розумію, що таке кіно в Україні має обмежені можливості дійти до глядача. Мій фільм “Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго” вийшов у дуже хороший кінотеатральний прокат, як для свого типу, але все ж недостатній для тієї кількості людей, яка хотіла його побачити. Я почала з того, що дослідила, які є варіанти інтернет-платформ в Україні та світі. У певний момент зрозуміла, що для мого фільму немає, тобто вони існують, але статус українського авторського кіно потребує певної аудиторії, тож підходящих варіантів для онлайн-дистрибуції не було або принаймні я їх не знайшла. Так виникла ідея створити онлайн-кінотеатр Takflix.com”, - поділилася Надія Парфан, засновниця онлайн-кінотеатру Takflix.com.

“Ідея створення Dreamcast виникла тоді, коли стало зрозуміло, що закордонним режисерам потрібно десь знайти українських акторів. Так само й для локального ринку не було кастинг-сервісу, який би спрощував роботу кастинг-директорам – місця, де були б представлені всі українські актори(ки) з усіх регіонів України. Адже наразі система працює так, якщо мені потрібен якийсь актор із під Харкова, я маю туди їхати, або контактувати з театрами, але не всі театри мають фотографії акторів, я вже не кажу про відеовізитівки або шоуріли. Таким чином, українські актори мають змогу представити всю інформацію про себе й отримати фідбек від кастинг-директорів, також можуть перевірити, на якому етапі знаходиться їхня заявка, чи взагалі її прийняли, чи відхилили”, - розповіла засновниця кастинг-платформи Dreamcast Ольга Любарова.

“Ми у FILM.UA віримо, що технології є не менш важливою складовою успішного кіновиробництва, як і талант, тому вирішили відкрити відділ “Інновацій та досліджень”. Головою відділу є Євген Санніков, який давно займається різного роду дослідженнями. Головне завдання – надати можливість творцям використовувати технології. Наразі ми працюємо в напрямку розвитку доповненої реальності, віртуальної, 3D-друку та велику увагу приділяємо штучному інтелекту й нейронним сіткам для генерування контенту. Ми вважаємо, що всі ці технології відкривають великі можливості: від обробки відео до створення цифрових персонажів за допомогою штучного інтелекту”, - зазначила Вікторія Ярмощук, CEO FILM.UA Group.

Модерувала зустріч Анна Мачух, співзасновниця платформи DzygaMDB.