Погода в Одессе
Сейчас от ° до °
Утром от ° до °
Море +°. Влажн. %
Курсы валют
$27.21 • €30.92
$27.75 • €31.45
$27.70 • €31.40
  • Обзор одесских соц.сетей:

БуДНИ Одесского кинофестиваля, 20 августа

Пятница, 20 августа 2021, 15:55

Пресс-релиз

“ТИТАН” І НАГОРОДЖЕННЯ FILM INDUSTRY OFFICE

У передостанній день 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю глядачі побачили короткий метр Національного конкурсу, до якого увійшло 8 фільмів. Зокрема, в програмі було показані “Біжи, Таню, біжи” (реж. Софія Поліщук), “Друга хвиля” (реж. Марія Стоянова), “Марія” (реж. Владлен Одуденко), “Непотрібні речі” (реж. Дмитро Лісенбарт), “Папині кросівки” (реж. Ольга Журба), “Тигр блукає поруч” (реж. Анастасія Фалілеєва), “Хороший хлопчик” (реж. Марія Пономарьова), “Leopolis Night” (реж. Нікон Романченко).

Свої роботи приїхали представити творчі команди фільмів та розповіли про основні задуми та творчі натхнення. Так, режисерка стрічки “Друга хвиля” Марія Стоянова розповіла, що це фільм про її одеського дідуся. Авторка фільму “Папині кросівки” Ольга Журба: “Я вдячна за такий шанс, що маю можливість продемонструвати свій фільм такій кількості людей. Наш фільм про почуття підлітка перед всиновленням”.

“Мій фільм є трішки документальним, адже почуття дівчинки на екрані - це є мої власні почуття”, - розповіла авторка анімації в стилі стоп-моушн “Тигр блукає поруч” Анастасія Фалілеєва.

Нікон Романченко розповів про свою роботу “Leopolis Night“: “Для мене це якийсь божевільний досвід - це ігровий експеримент в якому є сценарій, він дуже своєрідний, але відвертий і щирий”.

“Фільм був знятий прямо перед пандемією і тепер, мені здається, що багато хто з нас може впізнати почуття героя. Цей фільм присвячується всім gooboys, goodgirls та дорослим”, - розповіла Марія Пономарьова режисерка стрічки “Хороший хлопчик”.

“Наш фільм - це ретро-фантастична поезія”, - розповів Дмитро Лісенбарт про “Непотрібні речі”.

У позаконкурсній програмі “Фестиваль Фестивалів” відбулась прем’єра стрічки “Титан” Жулії Дюкурно, який отримав “Золоту пальмову гілку” цьогорічного Каннського кінофестивалю і вже став сенсацією. Цікаво, що Дюкурно стала другою жінкою-режисером, яка виграла “Золоту пальмову гілку”, і першою жінкою, яка здобула сольну перемогу.

У секції “Фестиваль фестивалів” було представлено ще дві стрічки: “Герой” та “Снігу більше ніколи не буде”. Іранська стрічка “Герой” режисера Асґара Фархаді отримала на Каннському кінофестивалі 2021 року Гран-прі. Фільм Малґожати Шумовської “Снігу більше ніколи не буде” був в основній програмі Венеційського кінофестивалю 2020 та кандидатом від Польщі на премію “Оскар”, як найкращий міжнародний фільм.

У позаконкурсну програму “Українські Гала-Прем’єри” потрапив дебют Анатолія Сачивка “Водуруду”. Автор фільму керівник танцювального колективу Apache Crew. Це народно-імпровізаційний кіно-балет, що крізь музику й танець відроджує українську національну культуру. “Це чиста імпровізація. Кожного року з 2016 року ми виходили на локації та знімали різні сцени. Це все було інтуїтивно, відштовхувалось від відчуття мого стану. Це досвід та те за чим ти просто йдеш, падаєш, встаєш”, - розповів режисер. Після перегляду колектив Apache Crew відтворив пластично-танцювальну імпровізацію.

Також у цей день відбувся показ культового фільму Террі Ґілліама “Страх і огида в Лас-Веґасі”. В межах ретроспективних показів демонструвався фільм Кшиштофа Кесльовського “Три кольори: Білий” - це друга частина трилогії «Три кольори», а в програмі української ретроспективи “Незалежні” - документальний фільм Ірини Цілик “Земля блакитна, ніби апельсин”. Міжнародна прем'єра стрічки відбулася на американському кінофестивалі "Санденс", де вона отримала нагороду за кращу режисуру в категорії світової документалістики.

Також відбулися майстер-клас режисера монтажу Олександра Чорного та творча зустріч із режисером Олегом Сенцовим.

“Якщо розказати за допомогою трьох слів про мій фільм "Носоріг", то це фільм про кров, секс і матюки. Багато кому таке кіно не зайде і я готовий до цього. Але я робив цей фільм щиро”, - поділився режисер.

"Коли я монтую кіно і занурююсь в процесс, в історію,то починаю більше жити в кіношному світі, ніж в справжньому, - зазначив Олександр Чорний. - Режисер монтажу це перша людина яка бачить історію так, як її має бачити глядач".

У заключний день Film Industry Office відбувся Work in Progress - презентації проєктів українських фільмів на фінальній стадії зйомок або у постпродакшені. Також кінопрофесіонали відвідали презентацію про тренди аудіовізуального сектору і можливості фінансування кіно в Україні.

Завершила день церемонія нагородження переможців Film Industry Office.

Переможцем Пітчингу став проєкт фільму "Вєра" режисерки режисерки Марини Степанської. Він отримав нагороду в 60 тис. грн від генерального медіапартнера телеканалу "Україна". Фільм “Вакуум” Єлизавети Сміт отримав 30 тис. грн від офіційного партнера izibank. Третє місце і 25 тис. грн від медіапартнера oll.tv отримав "Демони" Наталки Ворожбит, а "Спеціальну нагороду журі" отримав проєкт фільму "Дім", режисерка Ор Сінай.

У конкурсі Work in Progress переможцем став фільм “Терикони” Тараса Томенка, який отримав 60 тис. грн від телеканалу “Україна”. Друге місце посіла стрічка Максима Наконечного “Спас” — нагорода 25 тис. грн від oll.tv, а третє місце і спеціальна відзнака — фільм Дмитра Грешка “Швидка на периферії” (Між небом та горами).

ЦЕРЕМОНІЯ НАГОРОДЖЕННЯ FILM INDUSTRY OFFICE

20 серпня завершилась професійная секція Film Industry Office 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю і журі визначило переможців конкурсів Пітчингу та Work in Progress.

[Введіть опис зображення]

Переможцем Пітчингу став проєкт фільму "Вєра" режисерки режисерки Марини Степанської. Він отримав нагороду в 60 тис. грн від генерального медіапартнера телеканалу "Україна". Фільм “Вакуум” Єлизавети Сміт отримав 30 тис. грн від офіційного партнера izibank. Третє місце і 25 тис. грн від медіапартнера oll.tv отримав "Демони" Наталки Ворожбит, а "Спеціальну нагороду журі" отримав проєкт фільму "Дім", режисерка Ор Сінай.

У конкурсі Work in Progress переможцем став фільм “Терикони” Тараса Томенка, який отримав 60 тис. грн від телеканалу “Україна”. Друге місце посіла стрічка Максима Наконечного “Спас” — нагорода 25 тис. грн від oll.tv, а третє місце і спеціальна відзнака — фільм Дмитра Грешка “Швидка на периферії” (Між небом та горами).

Також у цей день відбулась презентація трендів аудіовізуального сектору 2010—2030 рр., і як зазначила президент ОМКФ Вікторія Тігіпко: “Сьогодні мало слідувати трендам, треба випереджати тренди, аналізувтати, що буде в тренді наступним”.

На дискусії про можливості фінансування кіно в Україні обговорили, як обираються проєкти на фінансування та які є шляхи його отримання, а також пріорітетність таланту над темами.

“Наше майбутнє за розвитком територіальних та регіональних кінокомісій. Кіно не повинно зніматися тільки в Києві. І це буде вже зовсім іншим етапом розвитку”, - впевнений Артем Колюбаєв, голова Ради з державної підтримки кінематографії.

Нагадаємо, що професійна секція Film Industry Office 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбулась з 15 до 20 серпня.

ОЛЕГ СЕНЦОВ: “Я ПОСТІЙНО ДУМАЮ ПРО КІНО”

20 серпня відбулась творча зустріч з українським режисером і сценаристом Олегом Сенцовим, який відомий глядачам за фільмами “Гамер”, “Номери”, “Носоріг” та іншими. Фільм “Номери” за своєю однойменною п'єсою режисер знімав, перебуваючи у незаконному ув’язненні в російській колонії. Другим режисером стрічки виступив Ахтем Сеітаблаєв. Новий фільм Олега Сенцова “Носоріг” був представлений поза конкурсом Work in Progress секції Film Industry Office 12-го ОМКФ, а також був відібраний до конкурсної програми “Горизонти” 78-го Венеціанського кінофестивалю.

"Я завжди тягнувся до творчості, добре писав твори в школі, видав збірку оповідань. Потім почав думати про кіно, мені почали приходити різні цікаві образи, я втягнувся в це. І одного разу я зрозумів, що нічим, окрім кіно я не хочу займатися.

Я чітко знаю, чого хочу від акторів. І поки цього не досягну, не кажу "Стоп". Тому 47 дублів для мене — це реальність.

Якщо розказати за допомогою трьох слів про мій фільм "Носоріг", то це фільм про кров, секс і матюки. Багато кому таке кіно не зайде і я готовий до цього. Але я робив цей фільм щиро.

Фестиваль — це перший крок, це важливий старт на шляху фільму до свого глядача. Будь-який режисер хоче, щоб його кіно дивились і воно подобалось.

Мої всі попередні фільми — драми. Мої теперішні і майбутні фільми — теж драми. Драма — це наше життя. Але в житті, окрім цього має бути і гумор. І в хорошому кіно, навіть якщо це серйозна драма, має бути місце для гумору.

Творчість — це відображення внутрішнього світу. Треба дуже сильно внутрішньо розвиватися і тоді це буде відображатися в творчості, в діяльності. Бо красти інші ідеї, використовувати їх в своїх фільмах — так не працює.

Я вчусь кожен день: дивлячись кіно, аналізуючи свої фільми, пишучи свої сценарії. Я постійно думаю про кіно.