Погода в Одессе
Сейчас от ° до °
Вечером от ° до °
Море +°. Влажн. %
Курсы валют
$27.29 • €30.82
$27.75 • €31.45
$27.70 • €31.40
  • Обзор одесских соц.сетей:

БуДНИ Одесского кинофестиваля, 16 августа

Понедельник, 16 августа 2021, 16:13

Пресс-релиз

ВІДКРИТТЯ КІНОРИНКУ ТА ПРЕМ’ЄРА “АННЕТТ”

16 серпня продовжились покази фільмів Національної конкурсної програми. Цього дня глядачі подивились стрічку “Суперник” Маркуса Ленца та “Із зав’язаними очима” Тараса Дроня.

На прес-зустрічі режисер фільму “Суперник” Маркус Ленца розповів історію створення фільму та сюжетну лінію, яка висвітлюється: “Це дуже проста історія яку ми показали - хлопчик хоче жити зі своєю матір’ю, а обставини йому цього не дають. І тому він стає “бійцем” за своє життя”.

Виконавиця головної жіночої ролі акторка Марія Бруні доповнила: “Це історія про дорослішання. Головні герої не є дорослими, сепарованими від своїх батьків, вони дорослішають впродовж фільму”.

Також відбулась українська прем’єра фільму “Із зав’язаними очима”, яка розчулила глядачів, викликала оплески та багато вдячних коментарів під час обговорення. Стрічку представили авторська група та актори: “Історія виникла після розмови з моєю знайомою, яка розповіла подібну ситуацію. Після цього, коли я почав писати сценарій, то зрозумів, що дуже багато дівчат знаходяться в такій ситуації та несуть те, що їм нав’язало суспільство. Цей фільм - це сучасна інтерпретація “Заповіту” Шевченка”, - розповів режисер фільму Тарас Дронь.

Два аншлагових сеанса без вільних місць в залі – це покази фільму “Аннетт” Леоса Каракса, у головних ролях Маріон Котіяр та Адам Драйвер. Картина отримала нагороду “Найкращий режисер” цього року на Каннському кінофестивалі. Також, в секції “Фестиваль Фестивалів” глядачі побачили австрійсько-німецьку драму “Велика свобода” Себастіана Майзе. Стрічка здобула спеціальний приз журі в секції «Особливий погляд» Каннського кінофестивалю та отримала схвальні відгуки від критиків. У позаконкурсній секції “Гала-Прем’єри” була представлена стрічка “Наплив” (реж. Анейл Карія), а в “Українських Гала-Прем'єрах” глядачі подивилися езотеричний детектив Дмитра Томашпольського “Сторонній”. А програму “Спеціальні покази” відкрила стрічка Юрія Іллєнка “Молитва за Гетьмана Мазепу”. Її показ було приурочено до ювілею від дня народження Богдана Ступки, який зіграв у фільмі головну роль

Крім того, глядачі побачили стрічку “Сенс життя за Монті Пайтоном”, яка представлена в позаконкурсній програмі “На пошану Террі Ґілліама”. Також продовжились покази української ретроспективи “Незалежні” фільмом “Приятель небіжчика” В’ячеслава Криштофовича.

На третій день 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю свою роботу розпочав Літній Кіноринок. В межах секції відбулись презентації FILM.UA GROUP, CINEVERSE, VLG.FILM, CINEMA NEXT та PARAKEET.

“Саме кінопрокат – це саме та сфера, яка постраждала під час карантину. Та попри труднощі і виклики, з якими зіштовхнулась індустрія, ми впевнені, що кінопрокат буде й далі існувати. Адже саме він дає ті відчуття, які жоден онлайн перегляд не зможе подарувати глядачеві”, - зазначила виконавча директорка ОМКФ Анна Мачух.

В межах Літньої кіношколи відбулась панельна дискусія про співпраці продюсера та режисера в дебютному кіно, у якій взяли участь режисери Антоніо Лукіч, Тимур Ященко, Максим Наконечний та продюсерка Валерія Сочивець.

“Я можу сказати, співпраця режисера і продюсера — це такий шлюб через любов, де найважливіший скіл – вміння домовлятися”, -резюмував Максим Наконечний.

Також відбувся майстер-клас Поліни Толмачової про маркетинг у кіно.

“Перше правило успішного маркетингу — зрозуміти, що саме ви знімаєте. Який жанр і яка тематика у вас. Може здатися, що це може бути просто, але це не так. 33% глядачів обирають фільм за жанром і тематикою — тому що люди обирають емоції”, - зазначила Поліна Толмачова.

“Важливо домовлятися з потенційними амбасадорами фільму. Люди зараз прислухаються до того, що кажуть інші люди. Я вам дуже раджу, особливо коли мова йде про авторське кіно, шукати амбасадорів фільму, які будуть про нього розповідати”, - додала вона.

FILM INDUSTRY OFFICE: PUBLIC TALK ТА Q&A “ЯК УСПІШНО ПРОЙТИ ПІТЧИНГ?”

16 серпня в межах Film Industry Office 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбувся Public Talk та Q&A на тему: “Як успішно пройти пітчинг?” від кіношколи Ukrainian Film School з головою та представниками Ради Державного агентства України з питань кіно.

 Ради з держпідтримки кінематографії та продюсер Артем Колюбаєв, членкиня Ради з держпідтримки кінематографії та експертка з кіномаркетингу Поліна Толмачова та член Ради з держпідтримки кінематографії, режисер та актор Олексій Тритенко.

Під час Public Talk спікери обговорили критерії відбору проєктів та обов'язкові складові пітчингу, такі як оригінальність ідеї, актуальність теми, драматургічна якість сценарію, суспільна значущість, творчий потенціал авторської знімальної групи, креативність та якість презентації кінопроєкту. Також вони розповіли про потенціал вітчизняної та міжнародної дистрибуції.

Голова Держкіно Марина Кудерчук зазначила, що в українському кінопросторі повинно з’являтися більше фільмів про видатних українців, аби мотивувати глядача історією, яка надихає.

“Сюжет має зачепити. Людей, у яких дебют ми сприймаємо через цікавість, подачу, презентацію. Якщо сценарій сподобався і пройшов на пітчинг, його важливо правильно і захопливо презентувати. Якщо люди вірять в свій проєкт — це вже половина успіху”, — впевнена Марина Кудерчук.

Поліна Толмачова наголосила на важливості розуміння того, що пітчинг — це конкурентне середовище, яке вимагає певних навиків.

"Хотілося б, щоб на пітчингу було більше проєктів про те, як ми живемо і за що боремося. Це важливо, щоб люди, які знімають кіно, сприймали і показували життя українців, як воно є. Треба перемогти раду, конкурентів, стати самі собі маркетологами і довести, чому ви маєте виграти. Розуміти, чому ви прийшли, яку користь проєкт принесе кінцевому глядачу і експертам. Все це треба усвідомлювати, — наголосила вона, — Потрібно розуміти, чому саме вас зараз оберуть, чому саме ваш проєкт. Відповісти собі: я отримую ці гроші тому що мій проєкт оригінальний, корисний чи на тему, яка зараз має попит. Ставитися до своїх проєктів як до продукту, коли приходите на пітчинг. Кіно це суміш творчості та бізнесу й одне без іншого неможливо”.

Артем Колюбаєв зазначив, що нам потрібно відбудовувати поняття національного героя і не забувати, що з комерційної точки зору затребуваними залишаються сімейні фільми. На думку ж Олексія Тритенка, у глядача також є великий запит на комедії, які також приносять дохід.

Нагадуємо, що професійна секція Film Industry Office триватиме до 20 серпня і завершиться урочистою церемонією нагородження переможців Пітчингу та Work in Progress.

ПРЕЗЕНТАЦІЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ АСОЦІАЦІЇ ЖІНОК В КІНОІНДУСТРІЇ (UFFI)

17 серпня о 16:00-16:20 на Одеському міжнародному кінофестивалі відбудеться презентація нової Української асоціації жінок в кіноіндустрії (UFFI), яка вперше була презентована на Каннському кінофестивалі.

А в період 16:20-16:40 відбудеться панельна дискусія «Що відбувається з жінками у кіноіндустрії?» про підтримку жіночого кінематографічного руху, присвяченого просуванню, професійному розвитку та досягненням жінок у здобутку спільних цілей щодо рівних можливостей безвідносно гендеру у кіноіндустрії.

Спікерами public-talk виступлять засновники організації - продюсерка, режисерка та сценаристка Ксенія Бугрімова та продюсерка, виконавча продюсерка Лариса Гутаревич. До дискусії також долучиться американська партнерка Шері О‘Доннелл - міжнародний фінансист в кіноіндустрії, продюсерка та CEO ко-продукційної компанії Nantosuelta Entertainment в Лос-Анджелесі. Під час презентації будуть оголошені учасники та партнери Української асоціації в кіноіндустрії (UFFI).

- Час презентації та public talk: 16:00-17:00.
- Місце: м. Одеса, готель «Лондонський», у великій залі в рамках Film Industry Office