Погода в Одессе
Сейчас от ° до °
Утром от ° до °
Море +°. Влажн. %
Курсы валют
$27.21 • €30.92
$27.75 • €31.45
$27.70 • €31.40
  • Обзор одесских соц.сетей:

БуДНИ Одесского кинофестиваля, 15 августа

Воскресенье, 15 августа 2021, 10:02

Пресс-релиз

ТВОРЧА ЗУСТРІЧ З АКТОРОМ І РЕЖИСЕРОМ ДАНІЕЛЕМ БРЮЛЕМ ТА ПРОДЮСЕРОМ МАЛЬТЕ ҐРУНЕРТОМ
 
15 серпня в межах 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбулася творча зустріч з актором і режисером Даніелем Брюлем та продюсером Мальте Ґрунертом.

Даніель Брюль — німецький актор, який зіграв у культових стрічках різних жанрів: щемка історія про війну "Щасливого Різдва" (Joyeux Noël, 2005); динамічни фільм Тарантіно з зірковим складом — Безславні Виродки (Inglourious Basterds, 2008); а також головна роль в моторошному і гіпнотичному серіалі Алієніст.

Продюсер Мальте Грюнерт — відомий своїм фільмом "Остання Любов на Землі" або ж "Ідеальне Відчуття" (Perfect Sense, 2011). Фільм, у якому від невідомого вірусу в людей відбирає спочатку нюх, а потім смак — через 10 років після прем'єри змушує нас знову пригадати всі захопливі деталі стрічки.

Чергами на вході та гучними оплесками в залі розпочалася творча зустріч, де обговорювалася нова спільна робота Брюля та Грюнета — трагікомедія “Поганий сусід”. Це режисерський дебют Даніеля Брюля, у якому він зіграв гіперболізовану версію самого себе.

На початку зустрічі Деніель Брюль відзначив, що участь в Одеському міжнародному кінофестивалі — це успіх для нього:

“Те, як мене зустріли в Одесі, я не очікував, що так багато людей прийде на фільм. І для мене успіх бачити сьогодні в залі стільки людей”.

Найбільшу частину зустрічі приділили питанням аудиторії. Брюля запитували про його акторську кар’єру, а Даніель, своєю чергою, поділився спогадами, як все починалося.

Коли мені було 15, в мене вдома був старий відеопрогравач Panasonic і касети з класичними фільмами (здебільшого з батькової колекції). Я почав дивитися класику 50-х, 60-х, 70-х років з усіма цими класними хлопцями, такими як Ален Делон і Жан-Поль Бельмондо. Дивився як вони знімали класичне вічне кіно і саме вони змусили мене хотіти бути в кіно, створювати кіно, бути актором.

Коли ми створювали “Гуд бай, Ленін!”, то не думали, що це вийде за межі Німеччини. Ми знімали це в межах країни і я здивувався, коли дізнався, що люди за кордоном сміються, і їм подобається. В 21 рік це стало для мене відкриттям.

Коли я був молодим, то мені не вистачало терплячості. Я не міг чекати, зривався до телефону, коли дзвонив агент, в очікуванні будь-якої ролі. Зараз я розумію, що маю терпіння та очікування. Важливо вміти вичікувати правильну роль, вживатися в неї на 100%, бути в проєкті повністю, інакше, нічого не вийде.

Потрібно запитати себе, подивитися глибоко всередину себе і запитати, чи ти справді хочеш бути актором. Я зустрічав людей, які хотіли стати акторами, бо насправді хотіли стати знаменитими. І це нормально. Але вони не хотіли дійсно бути акторами. Це важка робота, ти часто знаходишся під тиском, маєш бути готовим, що часто не отримуєш роль. Потрібне реальне і дуже сильне внутрішнє бажання всередині себе. Лише тоді треба продовжувати.

Вдома, я маю невелику сауну, де дуже тихо (дуже спекотно, але й тихо). Я заходжу туди і починаю говорити з собою. Пробую різні голоси, різні інтонації. Шукаю голос для цієї ролі. Я раджу мати тихе місце, де можна вжитися в роль наодинці, говорити з собою, пробувати по-різному рухатися.

Роби те, що ти реально знаєш. Розповідай історію, коли реально розумієш про що кажеш.Приймай рішення швидко. Навіть, якщо воно неправильне. Не затягуй із роздумами, вчися швидко приймати рішення.

Мальте Ґрунерта запитували про секрет їх успішної співпраці з Брюлем. Ґрунерта коротко зазначив:

"Важливо знати, чого ти не знаєш, і просити про допомогу”.

Продюсер Мальте Ґрунерта на зустрічі розповів про виклики та форс-мажори, з якими вони стикнулися при створенні фільму “Поганий Сусід”.

Найбільшим викликом стала пандемія. Як тільки ми почали роботу, одразу закрилися на 6 тижнів. Число хворих росло, не було ніяких протоколів, що робити, всі панікували. Ми закрили фільм і відправили всіх додому. Ми вклали багато грошей в цей проєкт і боялися, що пандемія стане не лише завершенням фільму, а й кінцем нашої компанії. Ось такий от форс-мажор. 15 серпня в межах 12-го Одеського міжнародного кінофестивалю відбулася творча зустріч з актором і режисером Даніелем Брюлем та продюсером Мальте Ґрунертом.
 
ВІДКРИТТЯ FILM INDUSTRY OFFICE ТА МАЙСТЕР-КЛАС ДАНІЕЛЯ БРЮЛЯ

У день відкриття 12-го Міжнародного кінофестивалю фільм Девіда Лоурі “Легенда про Зеленого лицаря” відкрив покази позаконкурсної програми “Гала-прем’єри”. А вже на другий день кінофестивалю розпочались покази фільмів-учасників Національної конкурсної програми. Зокрема, глядачі вже переглянули стрічку Мирослава Латика “Королі репу”.

Під час прес-зустрічі з авторами та акторами стрічки “Королі репу” режисер Мирослав Латика розповів про те як знімався фільм, як жанр фільму перевтілювався в процесі зйомок: “Спочатку фільм задумувався як драма, а потім це перетворилось у поєднання жанрів. В кінці ми отримали драму в стилі ґанґста-реп. Ми с самого початку запланували багато музики та спеціально монтували під музику”.

Продюсер стрічки Дмитро Мінзянов розповів про цільову аудиторію: “Ми розраховуємо на широку аудиторію, але перш за все фільм розрахований на молодь, оскільки в кіно звучить багато андеграудної музики”.

У позаконкурсних секціях відбулись покази фільмів: “Чоловік, який продав свою шкіру” режисера Каутера Бен Ганії (“Фестиваль Фестивалів”), “Герой” Асґара Фархаді (“Фестиваль Фестивалів”), який отримав цьогоріч Гран-прі Каннського фестивалю та документальну роуд-муві “Цей дощ ніколи не скінчиться” Аліни Горлової (“Українські Гала-прем’єри”).

Відомий актор Даніель Брюль та кінопродюсер Мальте Ґрунерт провели майстер-клас в межах “Літньої кіношколи” та представили свой новий спільний фільм “Поганий сусід” (“Гала-Прем’єри”).

“Я не очікував, що так багато людей прийде на фільм. І для мене успіх бачити сьогодні в залі стільки людей”, - зазначив Даніель Брюль.

Також майстер-клас провів режисер анімаційного кіно й учитель кількох генерацій українських аніматорів **Євген Сивокінь*.

“Натхнення приходить з різних джерел. Когось надихають художні твори, когось музика, живопис. Одного разу я йшов припорошеними снігом дорогами і надихнувся цією погодою так, що мені почали приходити образи, різні асоціації. І так народилася одна з моїх анімацій - “Засипле сніг дороги...”, - зазначив режисер.

У другий день ОМКФ розпочала роботу професійна секція Film Industry Office, в межах якої відбулась низка дискусій про кастинг-індустрію в Україні та світі, а також відбулась презентація діджитал-платформ DzygaMDB, E-Talenta та Dreamcast.

“Я дуже рада, що наша програма доповнилась форумом кастинг-директорів. Кілька років тому у нас відбулась зустріч DzygaMDB та Dreamcast, де ми зрозуміли, що ми не конкуренти, а партнери. Я дуже рада, що наша зустріч згодом переросла в тісну співпрацю із платформою Dreamcast та Українською асоціацією кастинг-директорів. Оля Любарова і її команда підготувала дуже цікаву програму для секції Film Industry Office, що відбувається в рамках ОМКФ. Я сподіваюсь, що звідси ви вийдете із новими знаннями”, - привітала усіх з відкриттям секції виконавча директорка Одеського міжнародного кінофестивалю Анна Мачух.

У цей же день глядачі 12-го ОМКФ у кінотеатрі “Родіна” подивилися перші фільми української ретроспективи “Незалежні” - мелодрами “Шамара” (реж. Наталя Андрійченко) та “Кисневий голод” (реж. Андрій Дончик).